Wijkse Spelen

25 februari 2019

(LET OP! Inschrijven mogelijk t/m maandag 18 februari 2019)

WAT ZIJN DE WIJKSE SPELEN?

Op maandag 25 februari in de voorjaarsvakantie vindt de 6e editie van het evenement plaats. Je sport bij verschillende sportaanbieders op het sportpark Mariënhoeve. Je schrijft je voor 3 ronden in en betaalt per ronde € 1. In totaal dus € 3 (aan de deur € 4) voor 3 ronden en meer dan 2 uur lang sporten!

VOOR WIE ZIJN DE WIJKSE SPELEN?

Zit je in groep 3 tot en met 8, wil jij graag meer dan 2 uur lang bewegen en met verschillende sporten kennis maken!? Of Woon je in de gemeente Wijk bij Duurstede (ongeacht je leeftijd) en heb je om wat voor  reden dan ook wat extra hulp nodig bij het sporten, heb je baat bij kleine groepjes van maximaal 8 tot 10 kinderen en/of wil  je liever geen competitie element?  Dan is dit sport evenement iets voor jou!

LET OP! als je geen extra hulp- of geen speciale behoefte nodig hebt, schrijf je dan direct hieronder in voor het reguliere programma met 7 sporten. Heb je wel extra hulp nodig, speciale behoeften tijdens het sporten, schrijf je dan in voor het ‘Jij Hoort Erbij’ programma met 4 sporten en kleine groepjes van maximaal 8-10 kinderen. Dit inschrijfformulier vind je onder de stippellijn op deze pagina onder: ‘aanmelden Jij Hoort Erbij’ programma.

WAAROM DE WIJKSE SPELEN?

• Je maakt kennis met 3 verschillende sporten
• Je sport meer dan 2 uur voor maar € 3!
• Je sport samen met andere kinderen
• Sporten is niet alleen leuk maar nog gezond ook!

PROGRAMMA:

09.45 – 09.50 : Opening kantine bij sporthal op het sportpark Mariënhoeve
10.00 – 10.45 : 1e sport ronde (45 min)
10:45 – 11.00 : Wisseling ronde 1 en 2
11.00 – 11.45 : 2e sport ronde (45 min)
11.45 – 12.00 : Wisseling ronde 2 en 3
12.00 – 12.45 : 3e sport ronde (45 min)

DEELNEMENDE SPORTEN REGULIER PROGRAMMA:

Karate (Shiai-jo) Badminton (Ricochet) KidsFitCamp/bootcamp (INVORM Sports)
Hockey (Dorsteti) Turnen (Levitas)
Korfbal (K.V. Viking) Freerunning (Levitas)

AANMELDEN REGULIER PROGRAMMA
Schrijf je hier in voor het reguliere programma met 7 sporten!

BETALING

Vooraf betalen is € 3 en hier mogelijk. Voor de opening van het evenement is het ook mogelijk om te pinnen en contant te betalen in de kantine van de sporthal. Dit kost € 4. Als je contact betaalt wil je dan gepast geld meenemen? Aanmelden via dit formulier kan tot uiterlijk 18 februari as. en op 20 februari ontvang je via de mail bij welke sport je voor iedere ronde bent ingedeeld.

—————————————————————————————————————————————————————————

Speciaal ‘JIJ HOORT ERBIJ’ GROEPEN

Voor kinderen die speciale behoeften hebben tijdens het sporten, is er een aangepast programma. Kenmerkend voor deze groepen zijn:

– Kleine groepjes (maximaal 8-10 kinderen)
– Geen competitie element
– Extra begeleiding tijdens het sporten (minimaal één begeleider per groep)

Wanneer je ervoor kiest om met deze groepen mee te doen, doe je mee aan drie van de volgende sporten:

Hockey (Dorsteti) Korfbal (K.V. Viking) Freerunning (Levitas) KidsFitCamp/bootcamp (INVORM Sports)

AANMELDEN ‘Jij Hoort Erbij’ PROGRAMMA
Aanmelden voor het aangepaste programma kan hier.

BETALING

MEER WETEN OVER DE WIJKSE SPELEN?
Wil je meer informatie over Wijkse Spelen of heb je een vraag over het aanmelden, dan kun je contact opnemen met buurtsportcoach Giel-Jan Wittenberg van stichting Wijksport
Email gieljan.wittenberg@stichtingwijksport.nl | Tel 06 – 33 56 70 36