KORFBALVERENIGING VIKING KRIJGT NK ZAALKORFBAL D-Jeugd TOEGEWEZEN.
Wijk bij Duurstede, 21 januari 2017 – Op zaterdag 18 maart 2017 zal het Nederlands Kampioenschap zaalkorfbal voor D jeugd in Wijk bij Duurstede plaatsvinden. De KNKV heeft korfbalvereniging Viking uit Wijk bij Duurstede uitgekozen als organiserende vereniging. Viking is erg blij en trots met het binnenhalen van dit mooie, grote sportevenement.

Het Nederlands Kampioenschap zal plaatsvinden in twee zalen van het nieuwe sportcomplex op de Mariënhoeve West waar Viking zelf ook speelt. De acht sterkste teams uit de landelijke competitie zullen op 18 maart afreizen naar Wijk bij Duurstede. Onderling zullen zij gaan uitmaken wie zich in deze klasse Nederlands kampioen mag noemen. Het programma begint om 10:00 uur met de opening van het toernooi en het voorstellen van de deelnemende teams. Rond 15:00 uur zal de finalewedstrijd gespeeld worden.
Viking rekent op vele bezoekers die dag en is intussen begonnen met de organisatie.