Stichting Wijksport en VCompany brengen het Kinderspektakel naar Wijk bij Duurstede!
In de kerstvakantie op dinsdag 2 en woensdag 3 januari 2018 kunnen kinderen van 2 t/m 14 jaar van 10.00 tot 16.00 uur bewegen en spelen. Voor de jonge kinderen van 2 t/m 4 jaar is er een Kids Paradijs met ballenbak, luchtkussen, draaimolen en racebaan met loopauto’s. Voor de oudere kinderen zijn er verschillende luchtattracties zoals een klimtoren, boxring, grote glijbaan, kinderrodeo stier, 45 meter stormbaan, bounching balls stormbaan, schiettent, voetbal panna-kooi en verschillende luchtkussens. De sportverenigingen Levitas en René Sports verzorgen Freerun- en Kickfun-clinics.

Voor €7,50 kan een kind de hele dag gebruik maken van de verschillende attracties en krijgt hij/zij twee pannenkoeken, vier ranja en een appel. Ouders/begeleiders kunnen gratis mee naar binnen.

Wat: Wijks Kinderspektakel
Wanneer: dinsdag 2 januari en woensdag 3 januari 2018
Tijd: 10:00 tot 16:00
Locatie: Sporthal Marienhoeve (Lekdijk Oost 16 Wijk bij Duurstede)
Prijs: € 7,50 per kind per dag (aan de deur verkrijgbaar).

Het Wijks Kinderspektakel op Facebook vindt u hier.

Het Wijks kinderspektakel wordt mede mogelijk gemaakt door:
Gemeente Wijk bij Duurstede, Den Hoed quality printing, Wijk nog Leuker, WijkNU, Fruitbedrijf Toon Vernooij, Bram’s Pannenkoeken, IVL, Karwei, Claus van der velden, Adviescentrum Lammers, Jong Wijk In Beweging, BC Ricochet, KV De Kaieschaiters, All4Horeca, Levitas en ReneSports.

Voor informatie over het Wijks Kinderspektakel kunt u contact opnemen met buurtsportcoach Tobias Wijnmaalen: tobias.wijnmaalen@stichtingwijksport.nl of via 06 17 41 35 17