De Wijkse IJsbaan gaat weer open!

Maandag 26 februari om 10 uur wordt de WijkseIJsbaan officieel geopend! Na jaren van kwakkelende winters, komt er eindelijk weer een eigen WijkseIJsbaan. In samenwerking met Wijk Sport en de Korfbalvereniging Viking organiseert WijkNogLeuker, met inzet van de Wijkse IJsmeesters Guido, Reinier en Sjaak en vele vrijwilligers, een schaatsbaan op het kunstgrasveld van KV Viking. Deze baan is gelegen achter de grote nieuwe sporthal op het sportpark Mariënhoeve aan de Lekdijk Oost bij Wijk bij Duurstede. Een prima ondergrond voor een mooie schaatsbaan met verlichting, feestelijke aankleding en muziek. Ook ’s avonds kan er geschaatst worden. Koek en zopie is verkrijgbaar / te koop op het binnen en buitenterras van de kantine van KV Viking. De toegang is, dankzij de vele sponsoren, GRATIS en voor de kinderen is er een verrassing! Kom naar de ijsbaan en we maken er een gezellig winterfeest van!